Algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden Mahadei Kitchen Bezorg- en Afhaalrestaurant

  1. Algemeen

1.1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle bestellingen, leveringen en diensten van Mahadei Kitchen, zowel voor particulieren als bedrijven.

1.2. Door het plaatsen van een bestelling gaat de klant akkoord met deze algemene voorwaarden.

1.3. Afwijkingen van deze voorwaarden zijn alleen bindend indien schriftelijk bevestigd door Mahadei Kitchen.

  1. Bestellingen

2.1. Bestellingen kunnen worden geplaatst via onze website, telefonisch, of in persoon bij onze afhaallocatie.

2.2. De klant is verantwoordelijk voor het verstrekken van juiste en volledige contact- en leveringsinformatie.

2.3. Mahadei Kitchen behoudt zich het recht voor om een bestelling te weigeren in geval van overmacht of onvoorziene omstandigheden.

2.4. Speciale bestellingen (bijv. maatwerk menu’s) dienen minimaal twee dagen van tevoren te worden geplaatst.

  1. Levering en Afhalen

3.1. Leveringen worden gedaan binnen de door Mahadei Kitchen aangegeven bezorggebieden en tijden.

3.2. De klant dient ervoor te zorgen dat op het afgesproken tijdstip iemand aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen.

3.3. Bij afhaalbestellingen dient de klant zich te houden aan de afgesproken afhaaltijden.

3.4. Leveringskosten en minimale bestelbedragen kunnen van toepassing zijn en worden vermeld tijdens het bestelproces.

  1. Betaling

4.1. Betalingen kunnen worden gedaan via de door Mahadei Kitchen aangeboden betaalmethoden, waaronder contant, pin, creditcard en online betalingen.

4.2. Bij levering dient de klant het verschuldigde bedrag te voldoen, tenzij voorafgaand anders is overeengekomen.

4.3. Voor bedrijven en grote bestellingen kunnen specifieke betalingsvoorwaarden gelden, zoals betaling op factuur.

  1. Annuleringen en Wijzigingen

5.1. Annuleringen of wijzigingen van bestellingen dienen zo spoedig mogelijk en uiterlijk één dag van tevoren te worden doorgegeven.

5.2. Mahadei Kitchen behoudt zich het recht voor om annuleringskosten in rekening te brengen bij last-minute annuleringen.

  1. Klachten en Retourbeleid

6.1. Klachten over de geleverde producten dienen binnen 24 uur na ontvangst te worden gemeld.

6.2. Mahadei Kitchen zal klachten serieus behandelen en streeft ernaar om binnen redelijke termijn een passende oplossing te bieden.

6.3. In geval van gerechtvaardigde klachten zal Mahadei Kitchen, naar eigen keuze, overgaan tot vervanging of restitutie van het betaalde bedrag.

  1. Aansprakelijkheid

7.1. Mahadei Kitchen is niet aansprakelijk voor enige schade die voortvloeit uit het gebruik van de geleverde producten, tenzij er sprake is van opzet of grove nalatigheid.

7.2. De totale aansprakelijkheid van Mahadei Kitchen is in alle gevallen beperkt tot het bedrag dat de klant voor de bestelling heeft betaald.

  1. Privacy

8.1. Persoonsgegevens van klanten worden vertrouwelijk behandeld en alleen gebruikt voor de verwerking van bestellingen en communicatie met de klant.

8.2. Mahadei Kitchen houdt zich aan de geldende privacywetgeving en deelt geen persoonsgegevens met derden zonder toestemming van de klant.

  1. Overmacht

9.1. Mahadei Kitchen is niet aansprakelijk voor het niet nakomen van verplichtingen als gevolg van overmacht, waaronder begrepen, maar niet beperkt tot, natuurrampen, pandemieën, oorlog, stakingen en andere onvoorziene omstandigheden.

  1. Toepasselijk Recht en Geschillen

10.1. Op deze algemene voorwaarden is het Nederlands recht van toepassing.

10.2. Geschillen zullen bij uitsluiting worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement waar Mahadei Kitchen is gevestigd